LANGKAH RONGGENG


Website Hit Counters

12 March 2011

homework oh homework !

hey guys ! pehhhhh . rindu gilerr kat blog . almaklumlah 3 minggu kat hostel . huhhh ! macam macam terjadi . itulah inilah , kenangan pahit , manis sumee ade . perghhhh .perang nafsu betullah kat ostel time tuhh . stiap hari mngira . lagi bpe hari lagi nak pulang . huhh ! akhirnyaaaaaaa .
jejak jugak aku kat rumah yg tercinta nii .. cayalahhh :)

hmm , okay sbnrnya aku tak tahu nak post ape , tapi , aku nak cite sikit laa kan , sebagai CALON pmr nilah kann , perghhh ! serius aku kate , HOMEWORK aku berlambak laneeeeeeeeee , aishh ! dengan folio inilahh , folio itulahh , TITIAN ILMU lahhh , Allah , cmniiiiiie agknye nk siapkan semua tuuu , tapi tak pee , aku cubaaa , FITRAH BOLEHHH ! yahh . hahaha.
kate nak 9A kjan . kene laa usaha sikit . hmm ,

ehh korang nak tahu takkk , slme 3 minggu kat sekolah mcm2 terjadi , yelahh minggu pertama , AMAL ISLAMI . perghhh ! perang besar betol dgn firqah HIJAU . saiko mensaiko . ahh ! lntak ape , ape aku pedulii , haha , btw , soorryy laa ! biaselah tuu , semangat pasukan kan , ehh ! to AZMAN 5sc2 , sorry la beb ! aku mmg saiko giler giler kau tyme debat tuhh . haha , puaasss aku rase , kahkah..
and yg pling aku suka , because , Im the winner of syarahan bm .. kpda rakan rakan ku yg berjaye , congrats okay . jmpe kat DAERAH strusnya di NEGERI . cehhhhh . AMINNNNNN

hmm , slain tuu , klo mggu kedua plak , haiyaaa , mmg perang nafsu btul , mane tak nyee , tgh bncg tuk lawatan form 3 , ade plak bdak yg sengal mengal mrosakkan majlis , aduhhh , pk bagos lahhh ! aik , mmg menyirap betullahhhhh tyme tuhh . btw , takpe takpe , aku okay sjee , cool laa weyh . haha . opps ! stu lagi , ade ke patut ade yg cdgkan pergi rombongn kat SARAWAK . aikk ! bnyk cantik , klo korang boleh uruskan no hal , tapii , ni semua tggungjawab kt ktorg , aik mne bolehhh , bnyk resiko la weyhh . cuba pk sikit , hadoiii , tak paham btol aku ngn bdk2 mcm tuhh , ni pun ade protes lagi , tak tahu , nak mne sbnrnyeeee , adoi adoi !

lastly , utk mggu ketiga pulak , pehhh ! terkejot giler nk matilahhh , bile dnga cikgu HAIRUNNUR nak pindah ? aikk ! biar betul , aishh , kisah ni mnjadi 1001 tande tnye buat plaja2 SAMT tahuuu , cikguuuuu . hope sgt jgn pindaa okay . sedeh giler ni , lagi lagi tyme cikgu ckp cmni '" fitrah , buat MTQ betul betul tahu , kasi mng , jgn hampakan cikgu , sekolah taw " perghhh ! siyes aku ckp , tyme tuhh tahan je air mate taw, tersedan sedan kat hati ni , aishh ! ckgu ni biar betul . mmg aku prcye giler lah klo ckgu nk pinda tyme tuhh . tapiiii .... ade jgk yg kte cikgu tipuuu , yg sbnrnye cikgu nk pergi UMMAH , alhamdulillah .
cikgu doakan saye yeee , sye nak 9A ! jgn lupe yee ckguuu ? , hehehe ,

hmm , aku rase tu je kot yg aku nak post tuk hari ni , because aku nak study laa , cehhhwaa , poyoks laa , haha ! k laa , doakan aku yahhh :)
9 A !


8.05 a.m

No comments:

Post a Comment

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates