LANGKAH RONGGENG


Website Hit Counters

27 December 2010

cuti ,

assalamualaikum .

hyep . holla . huhh ! rindu blog . da lame tak update . sorrylah . busy sikit . tak sempat lah . :D okay okay . cuti ? yahh ! dalam sobolan lobeh eden bocoti sokolah . 23-24 haribulan baru lahh den poei bocoti . hmm . bukan ngan family pun . hmm . dengan saudara mara aku kat kampung . btw , terisilah jugak percutian aku semala sebulan lebih ni kan . yah ! GENTING HINDLAND aku pegi . wokk ! best gilaa wokk . HAHA ! memanglah seronok . tapi aku rase biase je kihkih :) okay . now ! aku ceritakan sikit journey aku k . hari rabu aku dah bertolak ke rumah makcik aku kat S19 . so , kat sane kitaorang berkumpul . sedara mare aku pun berkumpul kat situ jelahh . HAHA ! nak tahu tak . terkejut gilaaa weyh . haha . semangat betul wan , makcik2 aku tuh . gilaa kau . siap bawak LOMANG ai , RONDANG AYAM . aishh ! macam macam botol lahh . macam nak rayo agi joh den raso , yolah . semangat nak pegi genting untuk esok harinya . sanggup wan dan makcik2 aku buat lomang dari kampung . huhh ! dasyat . 1st time in my life okay . tak pernah kalau nak pegi holiday bawak macam itu sekali . tapi itu kenangan kan . mmg seronok . korang ada ke ? takde kan . HAHA . 23 Dec . esoknya . perghh ! pukul 5.30 aku dah bangun tau . punyalah semangat aku . hee :) aku tggu punyalah tunggu . selepas solat subuh . sume bersiap mandi dan sarapan . pukul 7 . kami pun bertolak ke GENTING HINDLAND dengan 2 bijik kereta . VIOS vs WIRA . :) ok . sampai kat sne dlm pukul 10 kud ! perggh . mmg seronoklah . 1st day kat sne tak lah sejuk mane . biase biase jelah kan . ehh ! korang tahu . kami main theme park dari pukul 10.30 pagi sampai 10 MALAM tahuu . dasyat tak . perghhh ! sume aku maen . mmg seronok . lagi2 waktu malam . sejuk !! menggigil aku tahuu . HAhA ! tidur ? aduhh . lagilah lagi . sumpah ! sejuk gilak nak mati . huhh ! dengan takde selimutnyaa . gila lahh . pastu 24 Dec pulaa . haa ! tyme ni . siyes . mmg sejukkkk ! tak nmpak ape ape . kabus tebal ! haaa ! time ni jugaa aku jumpa ATUL kat situ . hm . aku hanya salam jeh . bcoz , masing masing nak cepat kan , ngee :D hmm . okay . wktu tu cam biase . kami habeskan segala token2 freee . exp . bowling . memanah . sampai pukul 12 . pastu kami check out hotel . haa ! lupa . satu peristiwa yang tak boleh dilupakan . HAHA ! kami semua ciriti bereti . ngee :D gilaa kau . asyik nak terber jehh ptffft , haha . sian wan . sampai demam demam . ohh . haa . tujelah kud nak ceritaa . dan aku rase takde pape dah kud . mybe yg len mgkin private sikit kan . okaylah ! bhaiii :)


tengok bawah

ni baru separuh yang ada . ramai lagi tuh :) keluarga di sebelah ayah . N9


selepas tiba di penginapan First Wold Hotel


permainan yang paling menyerammmkan dan menyeronokkan :)


lihat aku kat atas tuhhh

HAHA ! mampu bertangkap gambar . nak main sume takut tapi aku berani . disebabkan tadek siapa nak maen . so , aku pun tak main :(




2153
perut yang kenyang

No comments:

Post a Comment

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates