LANGKAH RONGGENG


Website Hit Counters

20 December 2010

jelous

dear my beloved blogger ,

tetiba timbul perasaan jeles dalam kamus hidupku . kenapa ? hmm . yahh ! tetiba perasan jeles dan amat menginginkan sesuatu yang amat menjadi impian setiap khalifah di muka bumi ini . huhh ! aku sungguh menginginkan seseorang yang amat penyayang , soleh , bertanggungjawab muncul dalam hidupku . (jiwang sebentar) . lalala ~ bukan jiwang yang muncul dalam hatiku ini . tetapi satu impian yang ingin ku kecapi . yee .. aku tahu . aku masih mudaa dan tak perlu fikirkan sesuatu yang lambat dan jauhh beribu batu lagi . tapi ini hanya satu impian yang amat aku inginkan . hmm . 'apa kene mengena dengan jeles ?' HAHA ! okay ! sungguh aku jeles sangat apabila menonton drama yang ditayangkan oleh TV3 iaitu



yup ! seribu kali cinta . ohh ! aku amat suka drama nih . kenapa pula dengan jeles ? haha ! sungguh hati aku jeles dan menginginkan dan terus menjadi impian aku . apabila hero dan heroen dalam drama itu iaitu kamal adli dan intan lydiana . ohhhhhhh ! so sweetlahh . percintaan mereka yang sangat di hormati oleh nizam sendiri walaupun memiliki isteri yang agak kurang 'sehat' ! hmm . adakah aku akan memiliki cinta dan impian aku ini ? tak ada sesiapa yang akan tahu melainkan ALLAH yang sering kita sembah . Insya-Allah , mungkin rezeki ada . tapi . sungguh teringin sangat memiliki jejaka hati yang amat mnyayangi diriku ni . seperti ni


Ya ALLAH . sungguh aku berharap , kau capaikan lah impian aku untuk memiliki jejaka yang soleh dan amat menyayangi diriku ini seperti nabi yusuf dan zulaikha yang memiliki cinta yang hakiki . semoga impian aku tercapai ...



pagi sejuk dan dingin
5.25 pagi


No comments:

Post a Comment

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates