LANGKAH RONGGENG


Website Hit Counters

31 December 2010

goodbye

i will miss you two thousand ten . balqis azhar . izzatie zulara . maiesyah najibah , myra shahira , anis sahira , pka peacock , wanuraina , faziera husin , marina harumi . kenangan yang cukup menggammit memori . ohh ! lupee . dorm asiah . BATTUTAH crew . syazhira izza . ohhhh ! cintanyaa aku kat korang . sayangnye aku kat korang . miss nya aku kat korang . jatuh hatinya aku kat korang . sedih sungguh tinggalkan 2010 . macam macam suka duka . yang aku alami . sayang nyaaaa muahhhhhhh ..thanks bcoz dah heppy kan aku pada tahun ini . rasa sayang nak tinggalkan kau . sungguh debar nak menghadapi 2011 . yalahh . aku tak tahu ape yg akan terjadi dengan tahun 2011 ni kan . aku berharap sangat sangat . tahu 2011 ini akan berakhir dengan kejayaan dan keberkatan . ameen . doakan . aku akan sentiasa mengingati 2010 . Thanks a lot to WAN NUR AINA . menjadi peneman aku di 2010 . rakan yg mgkin rapat dengan aku pada tahun ini . tidur same same . pegi DM same same . mandi same same . bngun pun same . aishh ! semua same lahh . Thanks aina . :)) hope tahun 2011 pun same k . IZZATIE . ohhh ! i love you so muchhh ! suka duka , perasaan . kita kongsi same kan . secret mecret pun same same kan . aishh ! nangis pun same kan . sayangggg kauuu . ohh ! lupaa . Thanks 2010 . merapatkan hubungan kau dengan rakan rakan aku . dan menemuakan rakan karib aku ketika sekolah rendah dukuuu . ohhh ! misss yohh , Thanks a lot 201000 . aku cinta kau .
lastly , 2010 . Thanks you so much , welcome 2011 :))

No comments:

Post a Comment

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates